Önskelista Födelsedag!

Alltså, nej, jag tycker inte man nånsin blir för gammal att ha en önskelista inför sin födelsedag haha! Det är väl helt enkelt bättre att den som vill fira en med en present ger något man faktiskt önskar sig eller att givaren i alla fall får ett hum om vad man vill ha eller kanske behöver. Sååå, kortfattat – hela det här inlägget är en hint 😉

Egentligen så gillar jag mer att ge bort än att få men i de fall då jag är mottagare så är jag är faktiskt ganska enkel att göra glad. Det behöver faktiskt inte vara materiella saker… men visst är det roligt att få öppna paket! Det tänker jag inte sticka under stolen med. Nedan listar jag några grejer som är med på min lista i år. Inlägget innehåller reklamlänkar.

Apple Watch

Jag har länge funderat på att skaffa en smartklocka men har liksom inte kommit till skott! Jag vill gärna ha något som motiverar och hjälper mig komma igång med träningen igen (roligare att följa resultat), dessutom att följa hur man sover! En annan aspekt är att jag nu både pluggar och jobbar. Vore ganska skönt att få lägga ifrån sig telefonen men ha endast klockan för att minska på scrollandet och få annat gjort!

Hittade bäst pris på den här (40mm) som inte är helt i silver (jag är en person som helst bär guld) hos NetonNet. Har du en Apple Watch?

Stronger – Etna Träningstights

Men snälla, det finns inte några bättre tights att träna i! I alla fall inte högintensiv träning! De sitter där de ska, bra material, rör sig inte en mm och finns dessutom i 7/8 dels längd vilket är bra för en kortare person som mig! Jag har ett par nu som sjunger på sista versen (hint, storlek M, svart)

Jag beställde mina tidigare par direkt från Stongers hemsida! *reklamlänk

GHD Helios Hårfön

Jag vet… jag vet att jag har en Dyson Airwrap som jag fullkomligt älskar! Alltså älskar med stort Ä! Det ENDA jag saknar med den är en kraftfullare fön med munstycke så att jag kan använda den för att föna tillsammans med rundborste!

Det finns ju en typ rundborste som munstycke för Airwrap och den funkar bra, MEN det är inte riktigt samma sak som en klassisk rundborte och fön (jag måst dessutom träna mer på rundborste och fön i och med att jag studerar till frisör nu och det är en grej som man måste kunna bemästra)

GHD Helios och ett annat stort sortiment av GHD produkter till bra pris hittas hos Bangerhead! *reklamlänk

Dofter från Prada

Vad vill man dofta i höst? Jag är en person som kan ha svårt att hålla mig till en och samma parfym. Jag byter oftast beroende på mitt humör eller årstid. Nu ställer jag mig själv frågan vad jag vill dofta i höst och kanske ha det lite som en signaturparfym. Det är 3 av Pradas ”Infusion” dofter som tilltalar mig en del just nu. Iris, Figue och Fleur dOranger. Så en av dessa kan jag absolut tänka mig bära!

Dessa dofter finns lite varstans men beställs lätt från Lyko! *reklamlänk

Favoriter från Sol de Janeiro

Det hade ju varit underbart med påfyllning av mina absoluta favoriter från Sol de Janeiro! Jag använder allra mest Bom Dia serien då den passar min hudtyp bäst. Doftar magi! Ett set med kroppsvård bestående av body scrub, body wash, och body cream!

Sol de Janeiro finns också att få tag på lite varstans. Här kan man hitta mer från märket och lite till hos Eleven! *reklamlänk

Sist men inte minst – en upplevelse! Allt från en middag till SPA eller en kul aktivitet! Sånt är aldrig fel! Faktum är att jag är väldigt bra att både SPAa och att äta middag så varför inte ge mig något jag är typ bäst på? Haha 😉

Vad har du på din önskelista inför kommande födelsedag eller kanske jul?

Lämna en kommentar